A0:  دانلود آهنگ جدید آرمین ۲afm به نام نه تابستون نه پاییز

براي جستجو در سايت کلمه کليدي مرتبط با مطلب مورد نظر خود را وارد کنيد .

×
اين بخش فعلا غير فعال ميباشد! ×
تبليغات در کمياب تم

تبليغات هزينه نيست ، بلکه سرمايه گذاري است

جهت سفارش تبليغات کليک کنيد ...
  • amiran
    نام پوسته : پوسته پارسي Amiran98
    بازديد :
  • splash
    نام پوسته : پوسته فارسي KENT
    بازديد :
  • arras
    نام پوسته : پوسته فارسي Arras
    بازديد :
  • jarida
    نام پوسته : قالب حرفه اي پارسي jarida
    بازديد :
  • Pilgrim
    نام پوسته : پوسته پارسي Pilgrim
    بازديد :
deactive_image_attachment
صفحه پرونده چند رسانه اي بصورت پيش فرض وردپرس براي هريک از تصاوير يا پرونده هاي چند رسانه اي که در نوشته هاي سايت وارد ميکنيد
Custom Comment Form Title
تغيير عنوان بخش ديدگاه بخش نظرات وبلاگ يا سايت شما بهترين مکان براي ارتباط با کاربران و افزايش محبوبيت خواهد بود. به همين دليل ترقيب

تبليغات

منو سايت


مطالب داغ روز

کمي طاقت داشته باشيد...
عنوان پاسخ بازديد توسط
1394/02/07 ehsan & mohammad
1394/02/07 ehsan & mohammad
1394/02/07 ehsan & mohammad
1394/02/07 ehsan & mohammad
1394/02/06 ehsan & mohammad
1394/02/06 ehsan & mohammad
1394/02/06 ehsan & mohammad
1394/02/05 ehsan & mohammad
1394/02/05 ehsan & mohammad
1394/02/05 ehsan & mohammad
1394/02/05 ehsan & mohammad
1394/02/05 ehsan & mohammad
1394/02/05 ehsan & mohammad
1393/12/09 ehsan & mohammad
1393/12/09 ehsan & mohammad
1393/12/09 ehsan & mohammad
1393/12/09 ehsan & mohammad
1393/10/08 ehsan & mohammad
1393/10/08 ehsan & mohammad
1393/10/08 ehsan & mohammad


دانلود آهنگ جدید آرمین ۲afm به نام نه تابستون نه پاییز

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنیآرمین ۲afm به نام نه تابستون نه پاییز با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( تنظیم : مسعود جهانی )

Armin 2afm   Na Tabestoon Na Paeez دانلود آهنگ جدید آرمین ۲afm به نام نه تابستون نه پاییز

-

—————————–

دانلود آهنگ جدید آرمین ۲afm به نام نه تابستون نه پاییز

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Armin 2afm – Na Tabestoon Na Paeez

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Armin 2afm – Na Tabestoon Na Paeez

——————————

متن آهنگ آرمین ۲afm به نام نه تابستون نه پاییز

روبه رومی
زول زدی تو چشم
نورا در حده نور شمع
تو واسه من میرقصی
منم محو توئم از بی نقصیت
خیلی لوند و عشقی تو
دوست دارم چشای مشکی تو
واسم این چیزا ملاک نمیشه
که چقدر خوشگل یا زشتی تو
با تو زندگیم پُر از آرامشه
نمیخوام کسی قاطی ماها بشه
من شدم شیفته ی اون تیپ ِ سادت
با صورت ِ کم آرایشت
نه تابستون ، نه پاییز
هیچی جلوداره ما نیست
زیر بارونبا تو قدم میزنم
تا بشه موهای ما خیس..++

من اینو می دونم
پیشت می مونم و
یه دیوونم
بدون ِ تو نمی تونم

من همیشه هستم پیشت
بگو ببینم مگه اصلا میشه
تورو ول کردو رفت
از تو دل کندو رفت
خوشم میاد هول نیستی
با تو میچسبه فقط ویس.کی
من دوست دارم فقط باتو باشم
چون توش نمیبینم اصن ریسکی
من ، دیگه زومم روت
دست میکشم رو ابروت
امشب ، همه چی در حده عالیه
فقط کاشکی بوی عودم بود
بعد ، با یه نوشیدنی
با لباسای شیک ِ پوشیدنی
میریم با هم پارتی دوتایی
با توی خوشگل ِ بوسیدنی

من اینو می دونم
پیشت می مونم و
یه دیوونم
بدون ِ تو نمی تونم

دانلود آهنگ جدید آرمین ۲afm

راستی ، تو یه ادمِ خاصی
که هیچکسی عینه تو آس نی
منو با همه بدیام خواستی
دوست دارم پشتم  وایسی
آخه با تو آدمه آرومیم
بازی نکن با روحیه ام
من عاشق ِ قدم زدن با تو
تو هوای بارونیم
باتو دارم یه حس ِ راحت
نیازی نیست به استراحت
میریم باهم سفر دوتایی
آخر هفتمون طبق عادت
من حتی یه تاره موتو
اون عطرو بوتو
با دنیا خوب عوض نمیکنم
چون تعصب دارم رو تو

من اینو می دونم
پیشت می مونم و
یه دیوونم
بدون ِ تو نمی تونم

——————————



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دسته بندي: <-CategoryName-> ,

» ابربرچسبها

منو سايت


لينک دوستان و همکاران ما

پيوندها
cache01last1483726332