دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی به نام دارم میام

براي جستجو در سايت کلمه کليدي مرتبط با مطلب مورد نظر خود را وارد کنيد .

×
اين بخش فعلا غير فعال ميباشد! ×
تبليغات در کمياب تم

تبليغات هزينه نيست ، بلکه سرمايه گذاري است

جهت سفارش تبليغات کليک کنيد ...
  • amiran
    نام پوسته : پوسته پارسي Amiran98
    بازديد :
  • splash
    نام پوسته : پوسته فارسي KENT
    بازديد :
  • arras
    نام پوسته : پوسته فارسي Arras
    بازديد :
  • jarida
    نام پوسته : قالب حرفه اي پارسي jarida
    بازديد :
  • Pilgrim
    نام پوسته : پوسته پارسي Pilgrim
    بازديد :
deactive_image_attachment
صفحه پرونده چند رسانه اي بصورت پيش فرض وردپرس براي هريک از تصاوير يا پرونده هاي چند رسانه اي که در نوشته هاي سايت وارد ميکنيد
Custom Comment Form Title
تغيير عنوان بخش ديدگاه بخش نظرات وبلاگ يا سايت شما بهترين مکان براي ارتباط با کاربران و افزايش محبوبيت خواهد بود. به همين دليل ترقيب

تبليغات

منو سايت


مطالب داغ روز

کمي طاقت داشته باشيد...
عنوان پاسخ بازديد توسط
1394/02/07 ehsan & mohammad
1394/02/07 ehsan & mohammad
1394/02/07 ehsan & mohammad
1394/02/07 ehsan & mohammad
1394/02/06 ehsan & mohammad
1394/02/06 ehsan & mohammad
1394/02/06 ehsan & mohammad
1394/02/05 ehsan & mohammad
1394/02/05 ehsan & mohammad
1394/02/05 ehsan & mohammad
1394/02/05 ehsan & mohammad
1394/02/05 ehsan & mohammad
1394/02/05 ehsan & mohammad
1393/12/09 ehsan & mohammad
1393/12/09 ehsan & mohammad
1393/12/09 ehsan & mohammad
1393/12/09 ehsan & mohammad
1393/10/08 ehsan & mohammad
1393/10/08 ehsan & mohammad
1393/10/08 ehsan & mohammad


دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی به نام دارم میام

Saeed Kermani Daram Miam دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی به نام دارم میام

دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی به نام دارم میام با بالاترین کیفیت
ترانه و آهنگ : سعید کرمانی ، تنظیم : پویان اعتصامی

برای دانلود آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید سعید کرمانی به نام دارم میام :

چشمات از نگیری غم تو بروم نیاری

می دونم گوشه ی قلبت جز من هیچکس و نداری

تو یه حس موندگاری مثل بارون روی بیشه

مثل من که دیگه جز تو عاشق کسی نمیشه

دارم میام اینو خواهش بکنم بذار دوست دارم رو ثابت بکنم

دارم میام ببینمت یه بار دیگه تو بقلم بگیرمت

دارم میام اینو خواهش بکنم بذار دوست دارم رو ثابت بکنم

دارم میام ببینمت یه بار دیگه تو بقلم بگیرمت

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سعید کرمانی به نام دارم میام

♫♫♫♫♫♫

من واسه هیچکس غیر تو حسم رو نمی کنم

جز عطر پیرهن تو من عطری رو بو نمی کنم

من واسه ی داشتن تو تموم دنیام و میدم

چون توی رنگ اون چشات تموم رویام و دیدم

دارم میام اینو خواهش بکنم بذار دوست دارم رو ثابت بکنم

دارم میام ببینمت یه بار دیگه تو بقلم بگیرمت

دارم میام اینو خواهش بکنم بذار دوست دارم رو ثابت بکنم

دارم میام ببینمت یه بار دیگه تو بقلم بگیرمت

MP3 – 320

Saeed Kermani – Daram Miam

MP3 – 128

Saeed Kermani – Daram Miam


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دسته بندي: <-CategoryName-> ,

» ابربرچسبها

منو سايت


لينک دوستان و همکاران ما

پيوندها