A0:  دانلود آهنگ جدید حسن شماعی زاده به نام دلتنگی

براي جستجو در سايت کلمه کليدي مرتبط با مطلب مورد نظر خود را وارد کنيد .

×
اين بخش فعلا غير فعال ميباشد! ×
تبليغات در کمياب تم

تبليغات هزينه نيست ، بلکه سرمايه گذاري است

جهت سفارش تبليغات کليک کنيد ...
  • amiran
    نام پوسته : پوسته پارسي Amiran98
    بازديد :
  • splash
    نام پوسته : پوسته فارسي KENT
    بازديد :
  • arras
    نام پوسته : پوسته فارسي Arras
    بازديد :
  • jarida
    نام پوسته : قالب حرفه اي پارسي jarida
    بازديد :
  • Pilgrim
    نام پوسته : پوسته پارسي Pilgrim
    بازديد :
deactive_image_attachment
صفحه پرونده چند رسانه اي بصورت پيش فرض وردپرس براي هريک از تصاوير يا پرونده هاي چند رسانه اي که در نوشته هاي سايت وارد ميکنيد
Custom Comment Form Title
تغيير عنوان بخش ديدگاه بخش نظرات وبلاگ يا سايت شما بهترين مکان براي ارتباط با کاربران و افزايش محبوبيت خواهد بود. به همين دليل ترقيب

تبليغات

منو سايت


مطالب داغ روز

کمي طاقت داشته باشيد...
عنوان پاسخ بازديد توسط
1394/02/07 ehsan & mohammad
1394/02/07 ehsan & mohammad
1394/02/07 ehsan & mohammad
1394/02/07 ehsan & mohammad
1394/02/06 ehsan & mohammad
1394/02/06 ehsan & mohammad
1394/02/06 ehsan & mohammad
1394/02/05 ehsan & mohammad
1394/02/05 ehsan & mohammad
1394/02/05 ehsan & mohammad
1394/02/05 ehsan & mohammad
1394/02/05 ehsan & mohammad
1394/02/05 ehsan & mohammad
1393/12/09 ehsan & mohammad
1393/12/09 ehsan & mohammad
1393/12/09 ehsan & mohammad
1393/12/09 ehsan & mohammad
1393/10/08 ehsan & mohammad
1393/10/08 ehsan & mohammad
1393/10/08 ehsan & mohammad


دانلود آهنگ جدید حسن شماعی زاده به نام دلتنگی

دانلود آهنگ جدید حسن شماعی زاده به نام دلتنگی با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

Shamaizadeh%20 %20Deltangi دانلود آهنگ جدید حسن شماعی زاده به نام دلتنگی

 

دانلود آهنگ جدید حسن شماعی زاده به نام دلتنگی

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Shamaizadeh – Deltangi

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Shamaizadeh – Deltangi

 

متن آهنگ جدید حسن شماعی زاده به نام دلتنگی

 به ظاهر از تو دلگیرم ولی دنیامو من میدم

که برگردم به اون لحظه که بودی و نفهمیدم

که توی راه دلتنگی نگاهت همدمم می شد

توی مسیر بی برگشت با قلبم هم قدم می شد

برام دلدادگی سخته برات دل کندن آسونه

هنوز چشمام درگیره یکی اشکه یکی خونه

هنوز پشت نگاه تو هنوز پشت تو پنهونم

اگه میخوای که من رد شم تو لب تر کن نمیمونم

پشت لحظه هام عشقت نشسته بی تو تباهه این قلب خسته

من خو گرفتم با بی قراری با درد عشق و چشم انتظاری

من با تمام دنیا غریبم وقتی که از تو عشقی نگیرم

متن آهنگ دلتنگی حسن شماعی زاده

هنوز یاد تو اینجا هست مث نصویر یک همدم

هنوزم زیر لب میگم هنوزم زیر لب میگم

عزیزم پیش من برگرد عزیزم پیش من برگرد

به ظاهر از تو دلگیرم ولی دنیامو من میدم

که برگردم به اون لحظه که بودی و نفهمیدم

که توی راه دلتنگی نگاهت همدمم می شد

توی مسیر بی برگشت با قلبم هم قدم می شد

برام دلدادگی سخته برات دل کندن آسونه

هنوز چشمام درگیره یکی اشکه یکی خونه

هنوز پشت نگاه تو هنوز پشت تو پنهونم

اگه میخوای که من رد شم تو لب تر کن نمیمونم

پشت لحظه هام عشقت نشسته بی تو تباهه این قلب خسته

من خو گرفتم با بی قراری با درد عشق و چشم انتظاری

من با تمام دنیا غریبم وقتی که از تو عشقی نگیرم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دسته بندي: <-CategoryName-> ,

» ابربرچسبها

منو سايت


لينک دوستان و همکاران ما

پيوندها
cache01last1483726332