دانلود آهنگ علی پیشتاز و سمیر به نام بد نیست

براي جستجو در سايت کلمه کليدي مرتبط با مطلب مورد نظر خود را وارد کنيد .

×
اين بخش فعلا غير فعال ميباشد! ×
تبليغات در کمياب تم

تبليغات هزينه نيست ، بلکه سرمايه گذاري است

جهت سفارش تبليغات کليک کنيد ...
  • amiran
    نام پوسته : پوسته پارسي Amiran98
    بازديد :
  • splash
    نام پوسته : پوسته فارسي KENT
    بازديد :
  • arras
    نام پوسته : پوسته فارسي Arras
    بازديد :
  • jarida
    نام پوسته : قالب حرفه اي پارسي jarida
    بازديد :
  • Pilgrim
    نام پوسته : پوسته پارسي Pilgrim
    بازديد :
deactive_image_attachment
صفحه پرونده چند رسانه اي بصورت پيش فرض وردپرس براي هريک از تصاوير يا پرونده هاي چند رسانه اي که در نوشته هاي سايت وارد ميکنيد
Custom Comment Form Title
تغيير عنوان بخش ديدگاه بخش نظرات وبلاگ يا سايت شما بهترين مکان براي ارتباط با کاربران و افزايش محبوبيت خواهد بود. به همين دليل ترقيب

تبليغات

منو سايت


مطالب داغ روز

کمي طاقت داشته باشيد...
عنوان پاسخ بازديد توسط
1394/02/07 ehsan & mohammad
1394/02/07 ehsan & mohammad
1394/02/07 ehsan & mohammad
1394/02/07 ehsan & mohammad
1394/02/06 ehsan & mohammad
1394/02/06 ehsan & mohammad
1394/02/06 ehsan & mohammad
1394/02/05 ehsan & mohammad
1394/02/05 ehsan & mohammad
1394/02/05 ehsan & mohammad
1394/02/05 ehsan & mohammad
1394/02/05 ehsan & mohammad
1394/02/05 ehsan & mohammad
1393/12/09 ehsan & mohammad
1393/12/09 ehsan & mohammad
1393/12/09 ehsan & mohammad
1393/12/09 ehsan & mohammad
1393/10/08 ehsan & mohammad
1393/10/08 ehsan & mohammad
1393/10/08 ehsan & mohammad


دانلود آهنگ علی پیشتاز و سمیر به نام بد نیست

دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز و سمیر به نام بد نیست  با دو کیفیت
( آهنگ و ترانه : سمیر – تنظیم و میکس و مستر : امیر عرشیا )

 

علی پیشتاز و سمیر به نام بد نیست

————————————-

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Ali Pishtaz & Samir – Bad Nist

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Ali Pishtaz & Samir – Bad Nist

——————————————-

متن آهنگ علی پیشتاز و سمیر به نام بد نیست

شاید الان نباید بیش از حد باشیم احساسی
ولی میخوام واسه آخرین بار رو به روم وایسی
چی دورِ چشماتو نم میکنه
تو که میدونی اشکات دیوونم میکنه

باور کن دست من نیست واسه من میرم اینو بعد میفهمی
مشتتو سفت کن غورت بده بغضتو وانمود کن بی رحمی
میدونم دلت بد بودنو بلد نیست
ولی بدون من دنیا که انقدر که فک میکنی بد نیست
بد نیست ، من باشم دور تا تو بسازی دنیاتو بی من بد نیست
من برم از دلت بذار بگن بهت دیدی مرد نیست
رفتو تنهات گذاشت به فکر فردا باش ولی تو فرداهات باور نکن اگه گفتن دوست نداشت

تکتس آهنگ علی پیشتاز و سمیر به نام بد نیست

سعی کن باشی آرومتر
من هنوز اینجا رو به روتم
تو اشکات پاکن مثه بارونن
نمیرم تا نیاد بارون بند

به چیم دلخوشی ، من آخر خطم تو چی
مثه اولا کله شقی فک میکنی درست میشه حتی وقتی
توی چشمات میخونم زجر کشیدنو
خسته نشدی انقدر بخشیدی منو
تو خام دل پاکت شدی چرا هیچی نمیگی چرا ساکت شدی
نریز تو خودت بریز رو سر من احمق که کردم مریض و خلت ازم تو مخت
یه بت ساختی و خیلی عزیزه بتت
دیدی میشکنه چه راحت ، الان منمو یه ساکم
ببین از عمرمون سه سال رفت رو این رابطه نمیشه حساب کرد

بد نیست ، من باشم دور تا تو بسازی دنیاتو بی من بد نیست
من برم از دلت بذار بگن بهت دیدی مرد نیست

بد نیست

بد نیست

بد نیست

من باشم دور تا تو بسازی دنیاتو بی من دیدی بد نیست

من باشم دور تا تو بسازی دنیاتو بی من دیدی بد نیست

—————————————-

کد پخش آنلاین آهنگ علی پیشتاز و سمیر به نام بد نیست


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دسته بندي: <-CategoryName-> ,

» ابربرچسبها

منو سايت


لينک دوستان و همکاران ما

پيوندها